Friday, October 26, 2012

Wishlist [1]

Assalamualaikum..

aku kan dah cakap nak bagitau wishlist aku ^^ uhuxXx uhuXx. benda yang aku memang nakkan sangat mestilah KAMERAAA! dan sekarang aku ada terjumpa satu kamera yang sangat cantik, awesome dan segalanya! Ayah, kakak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk T_T

so, TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!


cantiik kann? nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk


One of the notable features of the mirrorless is built-in WiFi connectivity that allows users to instantly upload images and video to social networking sites like Facebook, Picasa, and YouTube, to the cloud with Microsoft Sky Drive. Of course, you may also email photos directly.
credit : here


$699.99 bersamaan dengan berapa eh? Hahahahahaha. nak tau lagi? sila search di google atau nak lebih senang lagi baca dekat sini. *bagi aku lah kan, warna putih lagi cantikkk hihi