Sunday, November 18, 2012

16 tahun

Assalamualaikum ;)

percaya tak semalam aku tidur pukul 4.30a.m semata-mata nak tengok running man marathon. aku tahu episod lama -__- adik aku turut sama bersengkang mata ye. kalau tak idok ler aku rajin nak tidur pukul 4.30. takpe la kan sekali sekala :p TAKPA?!!? TAKPA?!! memang la takpa sebab ayah aku taktau kami tidur lewat hihihi. kalau dia tahu memang tak dapek lah den nak nengok GARYYYYYYY comel ahaks :D aku bukanlah kipas susah mati (die hard fan) gary ni cuma minat biasa-biasa je. Tapi! kalau ada sesapa yang minat dia... nantilah ekau *genggam penumbuk* mwahahahahaha!

tengoklah anak muda sekarang, sanggup tidur pukul 4.30 sebab korea. kalau disuruhnya bangun pagi-pagi macamtu buat solat-solat sunat takmau. ish ish ish *geleng-geleng kepala* ini aku tuju dekat diri aku! tak payah nak terasa sangat -___-"

again garyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

minat biasa-biasa je. chill chill :p

oh yeee! macam terlari dari tajuk pulak ihiks! 16 tahun.. baru je beberapa hari lepas birthday aku. birthday aku biasa-biase je takda yang spesel pun. Cuma yelah agak terharu ah sikit sebab ramai jugak kawan aku yang wish birthday aku uHuhUxHuxXx~ kalau dulu takdalah ramai sangat. ada! tapi tak ramai. hehe tapi aku tetap berterima kasih dekat uolls.

ni antaranya ye. AMARAN! aku bukan nak menunjuk :( ini macam kira penghargaan lah untuk mereka yang bersusah payah haha. ingat! bukan nak menujuk.







syukran ya ukhti. Jazakillahu khairan Khatira ;)

yang wish dekat fesbuk pun terima kasih banyak-banyak ^__^ lagi sekali AMARAN! bukan nak menunjuk cuma nak bagi penghargaan haha ;D and yahhh! masa birthday aku tu, aku ada dekat Bangi. ohh i miss Bangi :* tapi terkilan lah sikit sebab tak dapat jumpa kawan lama T_T diorang balik kampung *nangis* tapi takpelah nak buat canne an an an dah takda rezeki nak jumpa. jadi, dah takda ape dah kot nak bagitau :D










barakallah Assalamualaikum ;) jumpa lagi!