Sunday, December 01, 2013

Last meeting..................(kot)

ku lebih selesa crito kot loghat kelate. xpehe, wak lolok pehe. ihik!


28th nov 2013, Khamis 10a.m.((mungkin?))

ya Allah meme banyok embe nah dugaan maso nok gi kfc.
petamo, huje.
keduo, xdok ore nk g. xbest aa xrama gok.
ketigo, auni nk keno balik ambik muto segalo.
aku ni tertanyo2 doh, gapo saloh aku banyok dugaan gini nih.
Allah xizinkan kott gi melaram nge saing2.
yahhh, ku redho ku redho.

tapi aku saba saba. 
mulo2, maso nok gi kfc tu, auni ajok gi bank meta. dio nok wak kad ko gapo..
aku pong xingat. jadi, bilo sapa di bank--
aku pilih untuk tunggu lua, sebab napok supo rama jah dale bank.
sesungguhnya mak jemah xsuko tepak rama ore!! haha :p

lebih kure beberapo minit (xleh nok nyato sini, saloh key fitnoh pulok haha)
auni pong tubik la dari bank nge ummi dio.
pahtu auni oyak dio keno balik ambik motor........sebabnyo, 
kalu xambik motor, nanti dio xleh nok balik. 
Ok.............ku pehe auni ku pehe.

lepahtu masuk koloh mulaaaa. punyo la lamo tunggu.
sebab maso tu hujan key. Jadi, auni keno tunggu huje brenti dulu.
maso tu fedup doh sero. mace Allah xizinkan jah. Hm
pahtu sampai satu maso, ezza nge pqah pong mari tepak aku dok nunggu tu.
aku ajok dio skali gi kfc. Rama2 baru best! ;)
demo pong oyak ok jahhh
Yess yess yess!

sebab auni lamo sangat, jadi aku gi dulu kfc nge ezzah nge pikah.
hok part paling best nyo.............
bilo sapa kfc tu, xdok ore pong!! haaaaaa 
ado la so mokcik tu. tapi mokcik jah kea.
aku suko mbe nahh haha


tu seketul nazihah situ.
oh yaaa! segala kesulitan hok aku crito datah2 nuh, aku hadapi nge nazihah haha 
buke aku sore. kihkih xingat plok nok sebut namo nazihah wakakaka
tapi aku sebut doh ni kea? hehe

gamba ni aku nk tunjukk laa kfc tu xdok ore. buke nok tunjuk beg! choi
aku nok akat tinggi2 kamera tu malu la pulokk
napok mokcik tu dok kelih2 jahhh
malu mak tau nyah! hahass

lamo sikit tu,
baru la auni mari.
pahtu syikin, hema nge amy.
maah deh, gamba rama2 malah bubuh :p

mace panje jah crito aku nih wakakaka, nati bose pulok
nge gamba sekeping jah.
jadi, crito selanjutnyo aku wak dale entry lain ngehehe


We had a great time together bebeh!!
bye assalamualaikum ;))




No comments: