Saturday, June 27, 2015

kembali lagi

it's been a long time~

Ya Allah lamanya tak update blog. sumpah lama! kalau merujuk pada tarikh previous post aku, last aku update blog ni adalah pada tahun 2013!!!! (skema gitteww ayat aku) walaupun aku tak caya sangat tarikh tu tapi takpelah kalau lari pun sikit je 2 3 hari gitu haha. 2 tahun(kot?) dah berlalu wuwuwu. nak tulis pun taktau macam mana dah T_T acanne tu? post ni ala-ala comeback gitu la setelah 2 tahun senyap sunyi hahahahahaha artis sangat nak comeback comeback segala. aku kan bercita-cita tinggi nak jadi penyanyi wakakaka tipu je.

aku tak suka nak gelarkan diri aku as a blogger or penulis or what sebab aku rasa aku tak layak pon nak ada tittle macamtu haha why bother why bother khonnnnn ee apa benda aku mengarut nih -___- aku bukan nak cite benda ni sebenarnyaaa

ok aku dah habis spm dah pun hohoho dulu selalu baca kat blog orang "after spm itu after spm ini". so, harini dengan bangganya (takdelah bangga mana pun) aku nak lah cerita perjalanan aku dari after spm sampai lah ke harini hehe. aku tak pernah cite apa-apa pon kan! last post aku pun aku cite habis spm dan hanta buku teks pastu dah. jadi aku berhasrat untuk mendedikasikan perjalan hidup after spm aku dalam blog comel ni hahaha. bukan untuk riak, ujub, takbur, bangga bla bla ataupun seangkatan dengannya tau!! tapi untuk tatapan aku sendiri nanti la haha lagipon aku tau bukan ada orang baca pun post aku ni errr sokay.

tapi bukan lah harini dan bukanlah dalam post ni aku nak cite, sorry hehe. ni baru pendahuluan je tau. haaaaa pendahuluan pon dah panjang canne tu. sebab tu aku tak rasa aku nak cite dalam post ni bikouss ni pon dah panjang (aku rasa la) nak tambah dengan story iols pulaksss lagilah malas nak baca kan! haaa ingat iols taktau haha. aku rasa sampai sini jelah ye.

ok assalamualaikum bye!

No comments: