Wednesday, April 13, 2016

13 April 2016

Ya Allah, nampak takkk lama gila aku tak update blog. lama sangatttt. last aku update masa 2015 dulu. kau rasaaaaaa? setahun sekali update blognya -__-

ok sambung cerita

lepas aku dapat kerja kat tadika selama berapa bula entah. awal bulan 12 aku start kerja lepastu seminggu lepas dapat result matrik, aku berhenti kerja. so pandai pandai lah agak sendiri ya :) ok, yup! seminggu lepas aku dapat result matrik, ayah aku suruh berhenti kerja dan aku memang nak sangat pun berhenti sebab nak rehat kan sebelum pergi sambung belajar hehe.

so lebih kurang sebulan jugak la aku rehat kat rumah lepastu masuk matrik. oh ya! aku dapat tawaran ke matrik perak, yeayyyy. aku batch 1415 in case kalau korang nak tau la haha. perasaan? aku tak berapa suka sangat sebab aku tak berhajat langsung nak masuk matrik sebab aku nak upu. aku mintak matrik pun sebab kawan kawan aku semua mintak jadi aku ikut jela haha. last last terdapat pulak kan alhamdulillah btw :')

lepastu bila hari keluar result upu tu malangnya aku tak dapat upu hahaha so aku pergi jelah matrik. hye matrics life!


best ke tak matrik life? tungguu................. nak g tido jap wakaka









ni adalah dalam setahun lagi baru aku sambung cite best ke tak matrik life hahaha



No comments: